Webdesign

Bij Digital Infinity begrijpen we de cruciale rol die webdesign speelt bij het creëren van een succesvolle online aanwezigheid. Wij zijn van mening dat een website er niet alleen visueel aantrekkelijk uit moet zien, maar ook gebruiksvriendelijk moet zijn, geoptimaliseerd voor zoekmachines en afgestemd op de algemene marketingdoelstellingen van het merk.

 

Wij zijn van mening dat gebruikerservaring (UX) een cruciale factor is in webdesign en we zorgen ervoor dat we een website maken die gemakkelijk te navigeren, snel en responsief is. Een prioriteit is dat de website van onze klant is geoptimaliseerd voor zoekmachines eb de juiste structuur heeft.

Het ontwerpproces

Het ontwerpproces start heel simpel met een gesprek. Tijdens dit gesprek bespreken we je verwachtingen en wensen. Ook bespreken we het doeleinde van de website en de doelgroep. Wanneer je belangrijkste doelstellingen hebben geïdentificeerd, werken we de beeldvorming uit. We geven u ook advies omtrent het design, structuur en functionaliteiten. Of het nou gaat om een simpele website of een heel elegante website, we creëren een optimale gebruikerservaring.

We werken samen met onze klanten om hun doelen en doelstellingen voor hun website te bepalen en gebruiken deze informatie vervolgens om een website te ontwerpen die aan hun behoeften voldoet.

Waarom Digital Infinity

Ons doel is om een website te maken die er niet alleen geweldig uitziet, maar ook meetbare resultaten oplevert, waaronder meer websiteverkeer, leads en verkopen. Wij zijn van mening dat onze webdesigndiensten een essentieel onderdeel zijn van een uitgebreide marketingstrategie en streven ernaar om uitzonderlijke resultaten te leveren die de groei en het succes van het bedrijf stimuleren.

Digital Infinity biedt je de mogelijkheid om jouw boodschap en product of dienst te vertalen naar doeltreffende en levendige webpagina’s.

 

Conversieoptimalisatie

Bij Digital Infinity passen we het See-Think-Do-Care-model om strategie beter te definiëren. De website kan binnen verschillende fases van het model toegepast worden. In het webdesign houden we voornamelijk rekening met de fase ‘do’. In deze fase gaan websitebezoekers beslissen om een afspraak te maken of een aankoop te doen. Om deze reden wordt de website conversiegericht. Heb je al een goed werkende website, maar mist de website enkel punten om de bezoekers net over te halen in het beslissingsfase. Wij voeren dan conversieoptimalisatie uit. Zo haal je het meeste uit je website en alle campagnes.
See-Think-Do-Care-model

Data gedreven

Hoe doen we dat?

Ons doel is om een website te maken die er niet alleen geweldig uitziet, maar ook meetbare resultaten oplevert, waaronder meer websiteverkeer, leads en verkopen. Wij zijn van mening dat onze webdesigndiensten een essentieel onderdeel zijn van een uitgebreide marketingstrategie en streven ernaar om uitzonderlijke resultaten te leveren die de groei en het succes van het bedrijf stimuleren.